Player
Tweets
News
Thomas Robinson

LOCATION:

124,293

FOLLOWERS

PLAYER TWEETS EXPAND

thomas robinson

@WessyWes23 good coaching I must say ! Don't run into us tho lol


thomas robinson

If you know me you know better !


thomas robinson

See all this drama I was made for this!


thomas robinson

Can't stop won't stop doesn't show your phone ?


thomas robinson

Lou and dame actually nice rapping tho #justsaying lol


thomas robinson

Finished getting that work on the court wit @ChrisJHoops. I need food


thomas robinson

Also didn't have a clue it's new spider man


thomas robinson

One of the reality shows I actually used to watch


thomas robinson

Where I'm from if you let someone talk you out your dreams you end up lost and dead ! Chase ya dreams all of em !


thomas robinson

I'm not going lose read this again so you can get it in your head I won't lose !! lol stand back up game on a trillion !


thomas robinson

"In my mind couldn't find a place to rest " -2pac


thomas robinson

My mental unbreakable either that or I numb. Either way ain't no quitting!


thomas robinson

theveryblackproject's video instagram.com/p/BWFn5sCB2a9/ this how I sound when im singing


thomas robinson

When your real with your self that's when the progress begins. Good morning


thomas robinson

Y'all be the realist appreciate you so much


thomas robinson

Life ain't easy but the work ain't hard as my good uptown men always say !


thomas robinson

Only add me if u know where the bread at lol


thomas robinson

And why can't u just put the game in and play like when I was 8 lol I gotta give my social just run around in a fake world


thomas robinson

It other words put me on lol I need to get my bread up on gta


thomas robinson

I don't play games like that but I'm on GTA ONLINE and mines don't look no where as fun as other people's I be seeing lol somebody help me



load more

NEWS EXPAND

loading...