Player
Tweets
News
Randy Gregory

LOCATION: On the road to greatness...

61,759

FOLLOWERS

PLAYER TWEETS EXPAND

Randy Gregory

@EliHarold_ just gettin ready to shock the world. You?


Randy Gregory

I actually bought my shoes for the draft here. That's funny lol twitter.com/sportscenter/s…


Randy Gregory

I hate when I take a vitamin and it doesn't wanna go down.


Randy Gregory

It's 2016 and people still can't accept interracial relationships?


Randy Gregory

Never laugh too loud when dudes are roasting or this could be you


Randy Gregory

I also understand how social media can help my line of work. You see the situation at hand? Lol #IntrovertAtHeart


Randy Gregory

I swear if I wasn't in my line of work I wouldn't even have social media. It's pointless to have and most people irritate me anyways. #facts


Randy Gregory

Of course my dude. Everyone show support and spread the word! #GROENESTRONG


Randy Gregory

#tbt to the day when I spent 12k on a bunch of hungry ass grown men at a restaurant we had no… instagram.com/p/BBYdSofKYdb/


Randy Gregory

Damn I'm craving a new watch BADLY but I love saving $!!


Randy Gregory

This is how you pull in the 5 stars lol


Randy Gregory

Don't y'all hate those people that always hit you up asking for SOMETHING? ANYHING!? Ok hate is a strong word but damn!!!


Randy Gregory

Tell me rodriguez2714 "Do you like the food?" That ain't my plates in the video I know that much


Randy Gregory

Shout out to the lil bro @platinumpapi_ ...even though you left my favorite school I still fw… instagram.com/p/BBT3DYCKYWA/


Randy Gregory

And for all the other youngins about to ink their names make sure you think and give it time! My huskers will b on top soon so watch out


Randy Gregory

Haven't said it yet but glad my guy @C_millz97 chose @Huskers just another Indy kid about to do great things at the BEST school there is!


Randy Gregory

youtube.com/watch?v=FV_UEr… via YouTube check out the lil bro @P_MAGLOIRE watch and learn!!! Just another @AWCMatadors on their way to the NFL!


Randy Gregory

You bend over backwards for folks but will those same people help you when you're down??


Randy Gregory

I swear..can't nobody tell me I don't help those in need smh


Randy Gregory

Bout time someone brought this up lol thought I was crazy twitter.com/boycottlex/sta…


Randy Gregory

Can anyone explain why I always catch rodriguez2714 sitting like somebody uncle on a stoop?? And… instagram.com/p/BA0QruxKYec/



load more

NEWS EXPAND

loading...