Player
Tweets
News
Dwyane Wade

LOCATION: I'm everywhere...

5,263,840

FOLLOWERS

PLAYER TWEETS EXPAND

DWade

Because together we wanted to create something special and life long. twitter.com/nbainsider__/s…


DWade

As much as some people don't want that to happen. It's gonna happen. The question is when


DWade

Okay. Should I pick you up at 6 am or midnight when I'm in the gym working extra on my body and game? twitter.com/eric10larson/s…


DWade

It's people all around~ waiting to see you fail....That's why I don't look backwards...… instagram.com/p/BW3mZOjgDpw/


DWade

I jus wanna say Thank You to my GOD for the life you've made for me and the person you've created me to be. #Blessed


DWade

Idk how I forgot the number 1 pick but Fultz as well twitter.com/dwyanewade/sta…


DWade

They're are both problems!!!!! I guard CJ tho so I'll say him. Underrated!!! twitter.com/drewballer3/st…


DWade

I was mad...because I had jus got dealt a terrible hand in spades and I knew we were in trouble of losing twitter.com/justin23george…


DWade

Nah we stop talking after 13 years because I went to Chicago to play. Once again what rock have you been under. twitter.com/king_furman97/…


DWade

Like the luckiest man in the world and happy asf! twitter.com/heatnationmuno…


DWade

I can't wait to see what this process is gonna become. It's exciting and Embiid can go. Happy for philly basketball… twitter.com/i/web/status/8…


DWade

I'm a fan of most. This may be a special draft class like 03


DWade

You can't but come to china and you can get everything you want. twitter.com/vman954/status…


DWade

Incredible player...potential is limitless. I can't wait to watch his career unfold! twitter.com/millerj80/stat…


DWade

Very much so but GoD spent alil extra time on me I believe


DWade

I got a great opportunity to build something together with Mr Lining and this company. One of my best decisions yet. twitter.com/wheredev_/stat…


DWade

I wouldn't say we're goals. We're doing it our way. Enjoying a relationship that works for us and that we wanna hav… twitter.com/i/web/status/8…


DWade

It's like having 3 kids. You love them all but they all will be different. So you love them differently. twitter.com/tonylaz7/statu…


DWade

I don't believe that in sports. We all have roles. Mine was to score and make BIG plays for my team but we all did… twitter.com/i/web/status/8…


DWade

I see you still feel away. Maybe one day we can make that happen. twitter.com/el_dope7/statu…


DWade

Man I wanted to this summer. I really loved that event. My favorite by far twitter.com/moose2x/status…


DWade

Number 2 shoot guard of all~ time. Hands down. twitter.com/lakersnation_p…


DWade

Impressive if I do say so myself


DWade

Nah we stop talking when he took his talents back to Cleveland.


DWade

I do. I support my wife. She's an actress. She was before we got together and she still is. I support my woman's gr… twitter.com/i/web/status/8…



load more

NEWS EXPAND

loading...