Player
Tweets
News
Cassius Marsh

LOCATION: Seattle WA

8,058

FOLLOWERS

PLAYER TWEETS EXPAND

Cassius Marsh

I'm in shock! The great Cortez was just walking through the favility the other day it feels like! RIP to one of the greatest to ever do it


Cassius Marsh

@ThaMonstar Haha idk bro. Your commitment is on a whole other lvl!


Cassius Marsh

Doesn't get any better than adamsontattooart #ink #tattoo go check him out! instagram.com/p/BUZz5F-F13j/


Cassius Marsh

Feeling after a 8 hour tat session... like climbed Mount Everest


Cassius Marsh

adamsontattooart best tattoo artist in the country! And one of my best buds! Appreciate you… instagram.com/p/BUVw22UlBrh/


Cassius Marsh

Strolling through Boise with my people! adamsontattooart wendy_amindseyetattoo instagram.com/p/BUU2aZEFKx6/


Cassius Marsh

That toy was gone in 2 minutes! Love my pup too damn much! On our way to see Aunty… instagram.com/p/BUUcsC2Fjkf/


Cassius Marsh

And another thing! I F@&$ing love the new @UltraProIntl eclipse sleeves


Cassius Marsh

People have been asking for my atraxa deck list so here it is! Everything I can foil is foiled too


Cassius Marsh

Anyone got a force of will invocation for sale or for trade?


Cassius Marsh

The grind never stops! If you don't love & embrace the work... you will never see greatness. I love what I do. I embrace the grind! Do yo?


Cassius Marsh

Correction y'all! It's on the 24th my bad


Cassius Marsh

Join me at the great Oaks Christian high school for some amazing football fun! And leave as a… instagram.com/p/BUIXXpcl_oI/


Cassius Marsh

Having a camp in on June 23rd at MY high school Oaks Christian! Come join me for some fun and a whole lot of getting better!


Cassius Marsh

Just luv my pup y'all! Can't help but feel the way I do! Not @AlaskaAir fault tho. My apologies! Now I know. God bless & happy Mother's Day


Cassius Marsh

Alaska has very kindly offered to refund the second seat. I am still disappointed in the rule but I understand rules are rules


Cassius Marsh

Guess it's an faa policy. Guess my last 10 flights with boss it just slipped through the cracks. That's on me


Cassius Marsh

Bought my dog boss and extra seat. @AlaskaAir tells me that dogs can't b seated on the seats at all. Service animal… twitter.com/i/web/status/8…


Cassius Marsh

Moms said no to the last one... so here we are! Twinning again instagram.com/p/BUF6X-Blg5z/


Cassius Marsh

Happy Mother's Day mama! You sacrificed so much to get me here today! And on this day and really… instagram.com/p/BUE811zlLkQ/


Cassius Marsh

Missing the game... my home away from home seahawks instagram.com/p/BUC0Mvfl7vb/


Cassius Marsh

My boy is on his last week of his 60 day challenge. Has lost 35 pounds and looks 10 times… instagram.com/p/BUCzpaRF2gr/


Cassius Marsh

If you find me expedition Heath and foils of these two plainswalkers for trade or for sale... I'll be your best fri… twitter.com/i/web/status/8…


Cassius Marsh

Who's been watching the new samurai jack?


Cassius Marsh

@Ky1eLong ay bro is it true you play @wizards_magic cuz if it is I'm challenging you to game of EDH, modern, standard,legacy.... whatever


Cassius Marsh

Eyes on the prize! May be solo in this pick but I'm grinding with my brothers! #grindtimeinstagram.com/p/BTVKbKlFSMl/


Cassius Marsh

So it's week 4 of my boy @JFrank55Devils 60 day transformation and he's already down 18 lbs and… instagram.com/p/BS4B67JDoxF/


Cassius Marsh

Had a great time filming #actsofviolence with martinblencowe and eppsie was a great experience… instagram.com/p/BS14KfWjiok/


Cassius Marsh

Had a great time filming @commandcast with @joshleekwai @jfwong always good to play some quality @wizards_magic


Cassius Marsh

@bigdaddyFUA Bro I ain't married and I ain't seen the movie but it's prolly cuz she's a freak



load more

NEWS EXPAND

loading...