Tweets
Trending
News

PLAYER TWEETS EXPAND

Brandon

Kawhi Leonard play like he in the 80s. #OldSchoolFeel


Charlie Villanueva

There has to be an age limit on twitter beef? What age should that be?


Brandon

How many points y'all think Isaiah Thomas will have in the 4th?


Damian Lillard

These are cold! Was only gonna pick 2 winners, but I'm rolling with these too. Bout to DM you. #miDame3 #Dame3twitter.com/i/web/status/8…


NINO BROWN

When I watch IT I feel like I'm watching Reggie I swear


Myles Turner

Huge huge huge win! S/o my bruv @R_Xmas25 for stepping up tonight!


Adonis Thomas

Brescia tomorrow ✈️✈️✈️


Draymond Green

I had a blast hanging out @Twitter today for #BlackHistoryMonth. Thanks for having me yall!


Jimmer Fredette

The best experience of my whole life today! Wesley James Fredette was born! @whitneyfredette and Wesley are both he… twitter.com/i/web/status/8…


Adonis Thomas

Both future albums are CLASSICS!!!!


Kenneth Faried

I KNOW ITS AMAZING! Plus you won't ever worry about getting too cold, hot or jacked at the gas station you ain't le… twitter.com/i/web/status/8…


Jerryd Bayless

White House Bars Times and Other News Outlets From Briefing, via @nytimes


Gordon Hayward

Back to it tonight! Great opportunity to build some momentum starting the second half on the road! #TakeNote


1NGL7S

4 people followed me and 3 people unfollowed me // automatically checked by fllwrs.com


Damian Lillard

I'll be sending each winner pairs of their winning designs in their sizes and wearing the designs in one of my games this season. #miDame3


Dj Stephens

Had a bad game today... gotta refocus and get ready for tomorrow


Damian Lillard

Got my #miDame3 design winners. Gonna announce them now. S/O to everyone that tweeted me a design. #Dame3twitter.com/i/web/status/8…


Deron Williams

These last two years in Dallas have meant so much. I am grateful to the organization for giving… instagram.com/p/BQ6LXDZDX18/



load more

NEWS EXPAND

loading...